ご返答には数日お時間をいただく場合がございます。またお問合せの内容によりましては、お返事いたしかねますのであらかじめご了承下さい。
- Regarding your purchase
- Questions regarding service and maintenance should be directed to the authorised distributor from which your FitEar product was purchased. Please note that all service and support is to be handled by that distributor.
- ※Be aware that not every inquiry can be answered.
- 产品查询与支持
- 如果需要申请维修与服务或查询FitEar产品,请联系原购买产品的当地经销商。所有FitEar产品的服务与支持仅可通过原购买的当地正规经销商提供。
- ※根据咨询的内容有可能会不能回复的情况发生,敬请谅解。。
- 產品諮詢與支援
- 如果需要申請維修與服務或諮詢FitEar產品,請聯路原購買產品的當地經銷商。所有FitEar產品的服務與支援僅可通過原購買的當地正規經銷商提供。
- ※根據諮詢的內容有可能會不能回復的情況發生,敬請諒解。
- Gmailご利用のお客様へ
- Gmailのフィルタリング機能により、弊社からのメール【4133@suyama.co.jp】が迷惑メールに分類されてしまうケースがございます。フォーム送信後、数日〜1週間経過しても自動返信メールや弊社からの返信が届かない場合は、Gmailの迷惑メールフォルダをご確認いただくか、または須山補聴器銀座店までお電話を下さい。
- またGmail側のフィルタリング機能で【4133@suyama.co.jp】からメールを迷惑メールに分類しないよう設定をお願い致します。