サポート/お問合せ

HOME | サポート/お問合せ

よくあるご質問

お客様からいただいたよくあるご質問をまとめました。
よくあるご質問

ご購入前の製品に関するお問合せ

各販売店様、または須山補聴器へお問合せ下さい。

FitEarお問合せフォーム

お問合せメールフォームはこちらから

We cannot support languages other than Japanese.

  • ご回答には数日お時間を頂く場合がございます。またお問い合わせの内容によりましては、お返事致しかねますので予めご了承ください。
  • Please understand that due to the nature of some requests we will be unable to reply to all inquiries. Your understanding is greatly appreciated.
  • 根据咨询的内容有可能会不能回复的情况发生,敬请谅解。
  • 根據諮詢的內容有可能會不能回復的情況發生,敬請諒解。

電話、メールでのお問い合わせ

●須山補聴器銀座店

Eメール:4133@suyama.co.jp

電話:03-3549-0755/営業:午前10時〜午後7時まで・日曜祝日定休

ご購入された製品に関するお問合せ

ご購入されたFitEar製品に関するお問合せや修理のご依頼等は、その製品をご購入された販売店様へお願いいたします。 すべてのFitEar製品のサポートは各販売店様を通しての対応となりますのであらかじめご了承下さい。

Regarding your purchase

Questions regarding service and maintenance should be directed to the authorised distributor from which your FitEar product was purchased. Please note that all service and support is to be handled by that distributor.

产品查询与支持

如果需要申请维修与服务或查询FitEar产品,请联系原购买产品的当地经销商。 所有FitEar产品的服务与支持仅可通过原购买的当地正规经销商提供。

產品諮詢與支援

如果需要申請維修與服務或諮詢FitEar產品,請聯路原購買產品的當地經銷商。 所有FitEar產品的服務與支援僅可通過原購買的當地正規經銷商提供。

海外(日本国外)からFitEar製品のご購入をご検討されているお客様へ
For Customers Outside Japan

  • If you are interested in purchasing FitEar products, please contact our Authorized Resellers. You could find FitEar Authorized Resellers outside Japan on our official website, Please check the following links.
  • 關於FitEar產品的購買,請諮詢我們產品的正規經銷商。FitEar產品的日本國外正規經銷商是在官網上看到,請查看下列。
  • 关于FitEar产品的购买,请咨询我们产品的正规经销商。FitEar产品的日本国外正规经销商是在官网上看到,请查看下列。