head-ftlogo.png

topnavi-flat_01.pngtopnavi-flat_01.pngtopnavi-flat_02.pngtopnavi-flat_02.pngtopnavi-flat_03.pngtopnavi-flat_03.pngtopnavi-flat_04.pngtopnavi-flat_04.pngtopnavi-flat_05.pngtopnavi-flat_05.png

headimgflat-support.jpg

HOME > Support > 正規取扱店以外での購入について

大切なお客様へ

正規取扱店以外でご購入いただいた製品に関して

FitEar製品の修理や保証に関しましては、弊社製品の正規取扱店が販売しております正規品のみとさせて頂いております。このため並行輸入品等の非正規品で不具合があった場合には、正規の保証及び修理対応をお受けいただく事ができず、いかなる理由でも修理やメンテナンス等のアフターサービスが、すべて有料となりますのでご注意ください。
又、非正規品のご購入のトラブルやお問い合わせにつきましても、弊社では一切対応いたしかねます。

正規の修理や保証等のサービスをお受けいただくために、正規取扱店にて正規品のご購入をお願いいたします。

Regarding FitEar products purchased from unauthorized resellers

To our valued customer,

The complimentary maintenance, guarantee, and service of FitEar products is reserved for items purchased from authorized resellers only. FitEar's service agreement does not cover items purchased from parallel importers or other unauthorized resellers; defects occurring in products purchased from unofficial retailers are not covered by FitEar's guarantee terms.
In the case that the repair of an item bought from an unauthorized retailer is necessary, repair and/or service fees will be the responsibility of the customer.

[[Please be advised that FitEar products purchased from parallel importers are not covered by FitEar guarantees. All maintenance and service thereof will be subject to appropriate fees. ]]

Similarly, FitEar will not be held responsible for misinformation obtained from unauthorized resellers nor will it support issues occurring at time of purchase.

对于从未经授权的经销商处购买的FitEar产品

为保护我们尊敬的顾客说明,

FitEar产品的维修保养范围是,仅限于经我们正规经销商销售的产品。
所以请注意,水货等的非正品上出了问题时,不能享受正规的保修服务。
对于自未经授权的零售商处购买商品的修理及/或维护,费用由顾客负责。

同样,我们对于来自未经授权的零售商处的错误信息不承担负责,也不支持购买时所发生的事况。

为确保您购买的产品能享受正规的保修服务,我们建议顧客仅从当地的授权经销商处购买FitEar产品。

對於從未經授權的經銷商處購買的FitEar產品

為保護我們尊敬的顧客說明,

FitEar產品的維修保養範圍是,僅限於經我們正規經銷商銷售的產品。
所以請注意,水貨等的非正品上出了問題時,不能享受正規的保修服務。
對於自未經授權的零售商處購買商品的修理及/或維護,費用由顧客負責。

同樣,我們對於來自未經授權的零售商處的錯誤信息不承擔負責,也不支持購買時所發生的​​事況。

為確保您購買的產品能享受正規的保修服務,我們建議顧客僅從當地的授權經銷商處購買FitEar產品。

ご購入された製品に関するお問合せ

ご購入されたFitEar製品に関するお問合せや修理のご依頼等は、その製品をご購入された販売店様へお願いいたします。

Regarding your purchase

Questions regarding service and maintenance should be directed to the authorised distributor from which your FitEar product was purchased. Please note that all service and support is to be handled by that distributor.
※Be aware that not every inquiry can be answered.

产品查询与支持

如果需要申请维修与服务或查询FitEar产品,请联系原购买产品的当地经销商。所有FitEar产品的服务与支持仅可通过原购买的当地正规经销商提供。
※根据咨询的内容有可能会不能回复的情况发生,敬请谅解。

產品諮詢與支援

如果需要申請維修與服務或諮詢FitEar產品,請聯路原購買產品的當地經銷商。所有FitEar產品的服務與支援僅可通過原購買的當地正規經銷商提供。
※根據諮詢的內容有可能會不能回復的情況發生,敬請諒解。

輸入代行業者様他、国外への販売・転売を目的とした弊社製品の受注は承っておりません。
FitEar does not sell its products to individuals whose intent is to import, resell, or forward FitEar products to foreign markets.

須山補聴器へのご来店について

FitEar製品の試聴や耳型採取、新規製作など、須山補聴器銀座店へのご来店予約はお電話で受け付けております。

sf-sidelogo.png
イヤホン・ヘッドホンで
安全に音楽を楽しむために